דלג על פקודות של רצועת הכלים דלג לתוכן ראשי
מרכז תקשורת ופיתוח בין מכללתי במכון מופת

שירותי Information Technology) IT)

שירותים טכניים

השירותים שמספק המרכז למנמ"רים כוללים קשת רחבה של פתרונות, הן בהיבט הטכני (מוצרים ושירותים) והן בהיבט של הדרכה (ימי עיון והעשרה). מדובר במרכיבים חשובים מאוד התורמים תרומה נכבדה לניהול הפעילות השוטפת. סל השירותים הטכניים כולל:
  • קישור המכללה לרשת האינטרנט הגלובלית באמצעות תשתיות מתקדמות ואיכותיות ביותר (תמסורת)
  • קישור לרשת האינטרנט הגלובאלית ביחסי תקשורת איכותיים ומהירים במיוחד.
  • שירותי Primary/Secondary DNS.
  • ניטור של שירותי הרשת – העברת הודעות SMS לטלפון הנייד של המנמ"ר בנושא תקלות תקשורת, נפילות של אתרים או שירותי תקשוב שונים.

ייעוץ ויישום פרויקטים במערך ה IT

מרכז התקשורת מעמיד את מיטב המומחים בתחום התקשורת, סביבת מיקרוספט ואבטחת מידע לרשות מנהלי יחידות המחשב והטכנאים, מדובר בסיוע בעבודה השוטפת ובליווי פרויקטים מורכבים. בשנה האחרונה סייע מרכז התקשורת בשדרוג כל תשתית המחשוב של מכללת דויד ילין כולל הסבת כל מערך השרתים לפלטפורמה וירטואלית מבוססת Storage.

ISL

תמיכה למשתמשים על ידי השתלטות על מחשב Macam Online Support השירות מאפשר ליחידת המחשב במכללה להשתלט על מחשבים ברשת המקומית או על כל מחשב המחובר לאינטרנט. פתרון זה מקצר את תהליך התמיכה וממצב את רמת השירות של מחלקת מערכות המידע במכללה.
הפתרון מבוסס על שרת תמיכה (של חברת ISL) מרכזי המותקן בחוות השרתים של מרכז התקשורת, להבדיל מפתרונות אחרים – תעבורת התקשורת תהיה מהירה ויעילה.

מערכת ניהול משתמשים (Macam User Management)

מערכת ה MUM משמשת כממשק לניהול כל משתמשי מערכות הדואר האלקטרוני, המודם, האינטרנט המהיר וה Ftp. באמצעות כלי זה יכול המנמ"ר להגדיר למשתמשים את מכלול השירותים ולנהל אותם ללא כל התערבות מצד הצוות הטכני במרכז התקשורת. מדובר בכלי ייחודי אשר אינו מוצע בארץ ע"י ספקי האינטרנט.

הדרכה וימי עיון

מידי תקופה מקיים מרכז התקשורת ימי עיון על פי הבקשות והצרכים של המנמ"רים. מדובר בהדרכות בנושאים מגוונים, אשר עולים על סדר היום של כל מנהל רשת מיכללתית. בנוסף על ימי העיון, ניתן סיוע טכני למנמ"ר על ידי מומחי מיקרוסופט ותקשורת של המרכז. הסיוע מתבטא בעיקר במענה טלפוני ובהגעה למכללה במקרה הצורך.
דף קודם שירותים דף הבא