דלג על פקודות של רצועת הכלים דלג לתוכן ראשי
מרכז תקשורת ופיתוח בין מכללתי במכון מופת

אודות


שירותי האינטרנט האיכותיים והמתקדמים של מרכז התקשורת הבין מכללתי במכון מופ"ת מיועדים לתת מענה לכל צורכי התקשוב במכללות להכשרת עובדי הוראה. הפתרון מקיף ביותר ועונה על כל הצרכים הפדגוגיים והטכנולוגיים כאחד תוך כדי ראייה מערכתית לקידום הסטודנטים. כל זאת באמצעות למידה מתוקשבת ושיפור יכולות המורים בלמידה.

פעילות המרכז תמשיך להתמקד בתחומים האלה:
הוראה מרחוק: הערכות מערכת החינוך לקראת פרויקט מיומנויות המאה ה 21 מחייבת הקמת תשתיות אשר יאפשרו לעבור ולקיים את סדר היום החדש. הטכנולוגיה אשר נתפשה בעבר כפלטפורמה שמייעלת את תהליך הלמידה משנה את מקומה ומביאה עמה סדר יום חדש. המשמעות היא דרישות חדשות, עמידה בעומסים, מדידה איכותנית, אינטגרטביות ופשטות בניהול ובתפעול. מרכז התקשורת השקיע רבות בפלטפורמות, באינטגרציה ביניהן ובהבאתן לכדי פתרון מוכלל ואיכותי שבו השלם גדול מסך חלקיו. עצמה זאת מאפשרת ליצר פריצות דרך ולספק את הכלים הנדרשים על מנת לעמוד באתגר המקצועי אשר מציבה מערכת החינוך.
 
תקשוב: שיפור הישרדות של מערכות, שיפור בפתרונות האבטחה ומעבר לעולם הוירטואליזציה בסביבת השרתים.

"שירותי ענן": מרכז התקשורת מספק שירותי ענן.
שירות זה מאפשר למכללה להחליף את שרתי המכללה בשירותי מחשוב איכותיים ביותר, ע"ג תשתיות ייחודיות שיחסכו למכללה עשרות אלפי שקלים בשנה.

אבטחת מידע וגיבויים: אבטחת המידע וגיבויו נמצאים בראש סדר העדיפויות של מרכז התקשורת. מאות אלפי שעות אדם אשר הושקעו בפיתוח תכנים והקמתם לכדי קורסים וירטואליים - מגובים בשתי מערכות אחסון הנמצאות מרחק של עשרות קילומטרים האחת מהשניה וזאת בנוסף לגיבוי לקלטות. היישום הטכנולוגי במרכז התקשורת מבוסס על פתרון אחסון איכותי ביותר.

תקשורת: מרכז התקשורת משתמש בתשתיות תמסורת האיכותיות ביותר שקיימות כיום. מדובר בטבעת SDH כפולה וייחודית אשר הוקמה ע"י חברת בזק עבור מרכז התקשורת ולקוחותיו. החזון של מרכז התקשורת הוא להציע שירותים רחבי פס אשר יאפשרו למכללה להתבסס על שירותי התקשורת ככלי עבודה זמין 24 שעות ביממה.

דואר אלקטרוני: שירות ה- Exchange צבר תנופה וכולל אלפי משתמשים. המערכת מאפשרת תקשורת, שיתוף יומנים, ניהול משימות, ובמקביל לבצע סינון ואבטחת שירותי הדואר האלקטרוני. מערך אבטחת המידע לשירות הדואר האלקטרוני מבוסס על המערכות המובילות בעולם (ג'וניפר), הן במכללה והן בחוות השרתים של המרכז, מה שמאפשר זמינות גבוהה של שירותים אלו.

בתחום ה - IT ממשיך לקיים מרכז התקשורת ימי עיון באופן שוטף לאחראי המחשוב והתקשוב במכללה, בתחומים הנוגעים למה שניצב על סדר היום.
מרכז התקשורת ממשיך לשדרג ולשפר את שירותיו כל העת, הן לאור דרישות מצד הלקוחות והן  ביוזמה של צוות המרכז. אנו חותרים כל העת לעמוד בדרישות המכללה, צורכי המרצים והסטודנטים. צוות המרכז מחויב כתמיד לתת מענה לכל בעיה או סוגיה אליה נדרשת יחידת המחשב של המכללה ולספק שירות איכותי, מהיר ויעיל באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.


                                                    
 
דף קודם שירותים דף הבא