כנס למידה דיגיטלית 2030

 29.12.2019, יום ראשון, א' בטבת תש"ף

תודה על השתתפותכם בכנס
חדש סרטונים של הכנס עלו לאתר!!!

הרצאות מובילות:

7 דקות על למידה 2030 – אייל רם, סמנכ"ל משרד החינוך, ראש מנהל עובדי הוראה
לצפייה

7 דקות על למידה 2030 – רותי סלומון, מכון מופ"ת
לצפייה

כמה מילים על הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמינו, האמונות שלנו, המילים בהם אנחנו משתמשים ובעקבותיהם המעשים והפעילויות שלנו

7 דקות על למידה 2030 – גיא לוי, מט"ח
לצפייה

למידה דיגיטלית – מחקר השוק המקיף ביותר שנעשה בישראל – ערן רביב, ישראל דיגיטלית, קמפוס IL
לצפייה

מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי ערך ב-2019 מחקר מקיף לצורך קבלת תמונת מצב מעמיקה, עדכנית ומדויקת על האופן שבו תופס הציבור הישראלי את נושא רכישת ההשכלה בכלל – ואת מיזם קמפוס IL בפרט. נבדקו אוכלוסיות שונות, כולל התייחסות נקודתית למגזר הערבי ולמגזר החרדי, נוסף על מגזר הכללי. נוסף על תיאור הממצאים העולים מהמחקר נציג בסדנה את הסקת המסקנות, ההבדלים בין הקבוצות השונות באוכלוסייה ואת התפיסות השונות של הלמידה הדיגיטלית.

כל מה שחם בלמידה דיגיטלית בארגונים – גדעון זיילר, מתודיקה
לצפייה

כיצד ארגונים עוברים מעולם של ידע לעולם של מיומנויות?
איך זה משפיע על תהליכי הלמידה הדיגיטלית בארגונים כיום?
מודלים מרכזיים של למידה, כשירות והתפתחות ארגונית גישות ו-case studiesלעידוד DIGITAL LLL

פרדוקס הלומד הדיגיטלי 2030 – אמיר ויינר, שה"ם –האוניברסיטה הפתוחה
לצפייה

איך זה שאנחנו מחוברים יותר מאי פעם אבל מרגישים בודדים כלומדים בעולם הדיגיטלי?
איך זה שלמרות הפרסונליזציה הדיגיטלית, הקשב שלנו מצטמצם והנטייה לנטישה ודחיינות גדלים?
פרדוקס הלומד הדיגיטלי מציף את אתגרי העתיד של עיצוב סביבת הלמידה.

השארת תגובה