המסע אל היוזמה החינוכית שבע תחנות בדרך אל היוזמה החינוכית כניסה לתהליך הבנת צרכי המשתמשים, זיהוי הזדמנויות שימוש בכלים אתנוגרפיים כגון ראיונות תצפיתיות והליכה בנעלי הלקוח להתבונן באמפתיה - חשיבה עיצובית (כלי יישומי - ערוץ המו"פ) חשיבה יצירתית העלאת רעיונות לפיתרוןשימוש בכלי חשיבה יצירתית כמה את/ה (תרגיל ברשת) PRETOTYPE אישוש הצורך והנכונות לשימוש בפיתרון עוד לפני פיתוח המוצר. יצירת תרחישים לפעפוע משוב אמיתית מהשטח בחינת יעילות בסיכון מינימלי - Pretotype (הרצאה מוקלטת - ערוץ המו"פ) חידוד הערך תיאור הרעיון תוך התייחסות לכל הגורמים המשמעותיים במימושו ויישמוחידוד של הערך אותו מביא הרעיון ובחינת ההלימה שלו עם הערך אותו מחפשים המשתמשים Business Model + Value Proposition Canvas (מצגת - ערוץ המו"פ) אב טיפוס/ניסויים רצף ניסויים ואבי טיפוס קטנים שמטרתם לאשש את הנחות היסוד וללמוד טוב יותר את הבעיה, ולחדד את הפתרון MVP - Minimal Viable product מוצר "אמיתי" כבסיס להמשך למידה מהשוק איך לבנות MVP שיהפוך למוצר מצליח מאמר בגלובלביט KANBAN כלי לניהול מיזם הכירו את קאנבאן: תהליך שמנהל את עצמו כתבה בגיקטיים מתודות: חשיבה עצמית, חשיבה יצירתית, Lean Canvas, Business Model Canvas, Agile למידע נוסף אודות התוכנית הובלת יזמות וחדשנות חינוכיתhttp://www.macam.ac.il/activities/yazamut השארת תגובה ביטול שם:* אימייל* אתר: תגובה: