מה עושים כשנתקע הזום

אתמול האינטרנט בישראל היה איטי ועמוס בצורה יוצאת דופן בעקבות עדכון תוכנה של משחק פורטנייט.

מה אפשר לעשות כשנתקע הזום?

הנה כמה אפשרויות לפתרון הבעיה תוך כדי שיעור (אם חשוב מאוד להעביר את השיעור במועד שנקבע בכל מחיר).

  1. להעלות גיבוי של המצגת למקום שנוח לכם לעבוד איתו ולשתף את הסטודנטים:
    1. מודל Google Slide
    2. -One Drive
    3. או לכל כונן שיתופי שנוח לכם
  1. אם האינטרנט ממשיך לגמגם, חשוב לזכור שבהרצאה מסוג זה מה שחשוב הוא לשמוע את קולו של המרצה, ואז אפשר:
    1. לדאוג מראש להעביר לאחד הלומדים את המצגת – עם הרשאות Host.
    2. הלומד יפתח את המצגת אצלו או ישתף אותה מהמודל.
    3. במקביל, הלומד בעל הרשאת Host יקצה למרצה שליטה על המצגת באמצעות כפתור  Remote Control.

במקביל, המרצה יכבה את הווידאו שלו על מנת לשפר את איכות השידור.

  1. אם האינטרנט ממשיך להיתקע ואי אפשר אפילו לשמוע את המרצה, יש אפשרות נוספת:

 

להתקשר לזום דרך קו טלפון. לזום יש 2 מספרי טלפון בישראל שניתן להתקשר אליהם:

1762 330 055
6688 978 03 

*מומלץ להכניס את מספרי הטלפון הללו לספר הכתובות בטלפון, שיהיו זמינים בעת תקלה (לכו חפשו את המספר כשהכול לחוץ מסביב…)

לאחר ההתקשרות תצטרכו להזין את קוד הפגישה שאליה רוצים להצטרף, ואז #.
חשוב לשים לב כי תוכנת הזום מציגה את המצטרף משיחת הטלפון כ-מספר הטלפון שלו לעיני כל המשתתפים (ולא עם שם כמו שאר המשתתפים).

אפשר במקביל לחיבור הטלפוני לנסות לצפות במצגת דרך המחשב.

מאחל שהזום תמיד יעבוד

בהצלחה לכולנו

שרון גרינברג

פורסם ב: Blog